Bulik és hasonlók

Rovatok

Nóra történetei

Nyilván rólam szól a blogom, és az általam megélt dolgokról.

Friss topikok

  • Klauka89: Kedves Nóra, Áhítattal nézem és olvasom a blogod. Én idén voltam először Mallorcán, két hetet töl... (2011.11.30. 00:16) Mallorcai szösszenet 2
  • evila3: @Császár568: KEDVES CSÁSZÁR! soha ilyen biztos dologban nem vettem rész,mint a pálma levelem be... (2011.08.08. 17:41) Indiai Pálmalevél II. rész
  • 21-21-21: Szerelem? Mindig velünk van, de még is mindig keressük, az örök szétszakadás érzése, és ha belepü... (2011.02.10. 14:08) Szerelem=boldogság?! (pro és kontra)
  • Livko: Sok emberre ráférne egy ilyen kis magányos kirándulás ,hogy megismerje önmagát! Ehelyett csak a mó... (2010.12.21. 09:13) Ez most valami más
  • Norapicture: Szia, Köszi, de már megvan a levelem. Írtam is róla itt a blogomban. üdv, Nóra (2010.12.07. 17:40) Indiai pálmalevelek

Linkblog

Indiai pálmalevelek

2010.04.17. 10:35 Norapicture

Semmiképp sem ajánlom ezt az írást olyan olvasónak, aki a spirituális dolgokkal kapcsolatban szkeptikus. Eszemben nincs senkit sem meggyőzni, vagy rávenni olyan dologra, amitől maximálisan elzárkózik.

Sok évvel ezelőtt én is elzárkóztam mindenféle asztrológia, jóslás, és egyéb vackoktól. Sarlatánságnak, és manipulációnak tartottam az ilyesmit. Konkrétan már nem emlékszem, hogy mi változtatta meg a hozzáállásomat a témával kapcsolatban, de szép lassan felfedeztem összefüggéseket, átéltem megdöbbentő dolgokat, és visszaigazolásokat kaptam. Könyveket kezdtem olvasni, és szép lassan megváltozott a gondolkodásom. Alapvetően rettentően racionálisan gondolkozom, és csak azt hiszem el, ami kézzelfogható, amiről tökéletes visszaigazolást kaptam, és egyszerűen működött!

Mára megtanultam különbséget tenni feltevések, és a valóság között. Jártam többször jósnál, amiből köszönöm, de többet nem kérek! Nyilván oka van, hogy kategorikusan elzárkózom, ez egy külön történet. Voltam szeánszon, ami óriási élmény, de ebből sem kérek többet. Viszont jártam olyan asztrológusnál, aki az előző életeimet kutatta fel, na ez viszont nagyon durva élmény volt. Talán ez volt eddig az egyetlen olyan dolog ebben a témában, amire azt kellett mondanom, hogy húúúúúúúúúúú! Egyszerűen nem tudtam vitatkozni. Tökéletesen magamra ismertem, és tökéletes visszaigazolást kaptam a megérzéseimről, és önmagamról.  

Az elmúlt három évben viszont távol tartottam magam ettől a témától, és a saját megérzéseimre hagyatkoztam, ha döntés előtt álltam, vagy állok. Tény, hogy sokszor nagy harcot vívok magammal, mert az egóm, és a szívem sugallata nincs összhangban, és nehéz eldönteni, hogy az eszemre, vagy a megérzéseimre hallgassak. Ésszel kell végiggondolni a dolgokat, de szívvel kell dönteni. Nekem ez vált be! Sokkal nagyobb élmény a saját csatámat megvívni, és jól dönteni, aztán a saját babérjaimat learatni, mint egy jóshoz fordulni, hogy mondja meg mi lesz ha egyáltalán bejön, amit mond.

Múlt év december elején szokás szerint TV háttérrel dolgoztam valamin, így csak fél füllel hallottam egy riportot, de azonnal felkaptam a fejem. Indiai pálmalevelek! Végignéztem a riportot, és még napokkal később is a fejemben motoszkáltak az információk. Ismerem magam annyira, hogy tudjam ha valami nem megy ki a fejemből, akkor annak utána kell járni. Megkerestem a neten a www.palmalevelek.hu oldalt, és végigolvastam, de ettől még inkább azt éreztem, hogy ezzel nekem valami dolgom van. Vártam még kb egy hetet, hátha elmúlik ez a nagy érdeklődésem a téma iránt.  Nem múlt el, sőt! Napról napra erősebben éreztem, hogy nekem is van levelem, és tudni szeretném, hogy mit írtak nekem, és rólam 2000 évvel ezelőtt. Az Indiai pálmalevelek a Világörökség része, tehát létezik, és működik. Nem részletezem, hogy hogyan, és miként működik, erre ott van Oszter Tamás www.palmalevelek.hu oldala, és részletesen leír minden információt.

December 10. környékén regisztráltam magam az oldalon, és vártam, hogy mi fog történni. Pár nappal később egy kedves hölgy keresett, és 17.-re megbeszéltük a regisztrációm időpontját. Lövésem sem volt, hogy igazából mire vállalkozom, de rettentően vonzott a dolog. Annyi baromságra adtam már ki pénzt az elmúlt évek alatt, így a 11.000.- Ft-os regisztrációs díj ( amit visszakapok ha mégsem lenne levelem) egyáltalán nem tűnt rossz befektetésnek. Sok információt kaptam a regisztráció alatt is, és teljes meggyőződéssel jöttem el, hogy nekem bizony van ilyen levelem, csak idő kérdése, hogy mikor találják meg! Hat hónap alatt kiderül, hogy jó volt-e a megérzésem, vagy sem. Nyilvánvaló volt, hogy egy hét múlva senki sem fog hívni, hogy kedves Nóra, már meg is van a leveled! Nagyjából úgy éreztem, hogy a 6. hónap körül lesz meg az enyém. Türelmes vagyok, és erre azért lélekben fel is kell készülni. Ha ez valóban így van, akkor életem egyik legnagyobb élménye előtt állok, és nyilván az életemet is megváltoztatja. Eszembe sem jut, hogy az állna a levélben pl, hogy ez vagy azt a dolgodat így, és így old meg. Útmutatást, de leginkább visszaigazolást "várok" és leginkább nem várok semmit. Nem lehetnek elvárásaim, és nem dönthet helyettem senki. Kíváncsi vagyok! Mit tudhatok, és mit nem? Mi az, amit tudatni szeretnének velem? Mi az, amit jól ismerek magamban, és mi az, amit nem veszek észre? Tényleg tudom, hogy mi a dolgom itt, vagy veszettül tévúton járok. Megismerhetem magam még jobban, és rádöbbenhetek összefüggésekre. A helyükre tehetem az életem mozaikjait.

Eltelt néhány hónap, és egyre gyakrabban hallok a Pálmalevelek sikeréről. Türelmesen várok arra a napra, amit az én levelem felolvasására jelöltek ki. E hét elején ismét kaptam egy telefont a Pálmalvelek központjából, hogy lassan az én levelemet is megtalálják, és előtte szeretnének meghívni egy előadásra, és egy meditálásra. Nehéz úgy intéznem, hogy egy péntek teljes délutánt szabaddá tudjak tenni, de rájöttem, hogy a teljes tájékoztatót még sose hallottam, meditálni pedig rendszeresen szoktam. Tehát péntek délután 4-kor a Sóter klubban voltam, és igen erős szkeptikus hozzáállással beültem a rettentően zsúfolt terembe.   

Némi késéssel Oszter Tamás kezdte el az estét egy óriási mosollyal, közvetlen baráti hangulatban. Kénytelen voltam a teljes figyelmemet kivételesen egyetlen dologra összpontosítani, rá. Csak mesélt, és mesélt, én meg magamban bólogattam. Néhány perc után a szkeptikusságom kezdett elmúlni, és el kellett ismernem, hogy nagyon sok dologról ugyanúgy gondolkodunk, csak én esetleg másképp fogalmaznám. Tapasztalatból, és meggyőződésből beszélt, az pedig önmagáért beszél! :) 

Kérdések, válaszok, történetek, tanulságok, hasznos tanácsok, és két nagyon fontos dolog, csak a mának élj! A tegnap a múlt, a holnap pedig még messze van. És mindent a szívedből csinálj! 

A részletes tájékoztatás után pedig egy igazi indiai meditációban volt részem, indiai vezetővel. Jó ideje meditálok már, sőt amióta sok éve elvégeztem Domján László Agykontroll tanfolyamát ( 2x) már tudom, hogy előtte is sokat meditáltam, csak nem tudtam, hogy mit csinálok. Szóval nem ma kezdtem. Viszont amikor közel 200 ember meditál, egy indiai vezetővel, az teljesen más! Erősebb, hatékonyabb, és még inkább feltölt.  

Az este végére nyugodt, és kiegyensúlyzott lettem. Olyan, mintha mázsányi terheimtől szabadultam volna meg. Tele vagyok információkkal, és bepillantást nyertem, hogy mi vár rám, és most még inkább várom az én napomat! Ha majd átélem és megtapasztalom a plámalevelem felolvasását, el fogom mesélni! :)   

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://norapicture.blog.hu/api/trackback/id/tr241928824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noncsidudi 2010.12.07. 15:00:30

Kedves Nóra,

Örülök az eddigi tapasztalataidnak:)
Jelenleg a tavaly decemberi regisztrációknál tartanak (azokat találják meg), de reméljük hamar eljön a Te időd is:D

Addig is látogass el a nemsokára megújuló weboldalra..itt nyomon is követheted a regisztrációd.

palmalevelek.hu

Norapicture 2010.12.07. 17:40:07

Szia,

Köszi, de már megvan a levelem. Írtam is róla itt a blogomban.

üdv, Nóra
süti beállítások módosítása